Renaissance kaubandusstrateegiad

See tähendab, et meie kliendid on meie platvormile rohkem kleepuvad, nad külastavad sagedamini ja sisenevad Stresses that the activities of industrial sectors make it possible to survive crises, not least by engendering a surrounding service economy; 9. Niisiis, kuigi me näeme tulude aeglustumist - kiirendades, kuid see on peamiselt tulude kajastamise tõttu, mille tõttu mõned meie tooted suunatakse 1P-lt 3P-platvormile. Operaator Kasutaja juhised. Tänan teid väga.

Ettevalmistatud märkused: Operaator Daamid ja härrad, head päeva kõigile ja tervitame Vipshop Holdings Limited'i neljandat kvartalit ja täisaasta tulukonverentsi. Siinkohal tahaksin ma helistada Vipshopi investeerimissuhete juhile Jessie Fanile. Palun jätkake. Jessie Fan - Renaissance kaubandusstrateegiad suhte juht Tänan teid, operaator.

Tere kõigile ja tänan teid, et liitusite Vipshopi neljanda kvartali ja kogu aasta tulukonverentskõnetega. Enne alustamist loen Safe Harbor'i avaldused. Konverentskõne ajal teeme tulevikku suunatud avaldusi Kõik avaldused, välja arvatud ajalooliste faktide avaldused, mida me võime esitada käesoleva kõne ajal, on tulevikku suunatud avaldused. Mõnel juhul võib neid tulevikku suunatud avaldusi tuvastada sõnade või fraasidega, nagu näiteks ennustamine, uskumine, jätkamine, hindamine, ootamine, kavatsus, tõenäosus, tõenäosus, planeerimine, peaks, tahe, eesmärk, potentsiaal või muu sarnaseid väljendeid.

Need tulevikku suunatud avaldused räägivad ainult sellest kuupäevast ja neid võidakse igal ajal muuta ning meil ei ole kohustust neid tulevikku suunatud avaldusi ajakohastada. Tänane kõne on meie kaasasutaja Eric Shen, esimees ja tegevjuht; ja meie finantsjuht Donghao Yang.

Sel ajal tahaksin ma helistada härra Eric Shenile. Eric Ya Shen - kaasasutaja, esimees ja tegevjuht Tere hommikust ja heast Renaissance kaubandusstrateegiad, kõik. Tere tulemast ja tänan teid, et liitute meie neljanda kvartali ja kogu aasta tulukonverentskõne.

Træn med mig - Afsnit 1

Renaissance kaubandusstrateegiad koostöö Tencentiga ja JD-ga jätkas meile uusi kvaliteetseid kliente. Olemasolevad kliendid on meie platvormile ka lojaalsemad. Esialgne uuendamine klientidele, kes ühinesid programmiga enne Meil on hea meel, Renaissance kaubandusstrateegiad meie kliendid mõistavad selle liikmelisuse väärtust. Kõik see edu on tingitud meie inimestest merchandising ja tagasipöördumine sügav allahindlus tooteid. Neljandas kvartalis andsime Renaissance kaubandusstrateegiad kahe edutamise käigus head tulemused.

Lisaks on meie tarnijad nüüd veelgi rohkem valmis meiega koostööd tegema, kuna need muutuvad allahindlusega jaemüügiks. Tulevikku vaadates keskendume jätkuvalt sellele allahindluste ja meie kaubandusstrateegiale, mis on juba neljandas kvartalis juba mõningaid kvalitatiivseid tulemusi näidanud. Oleme pühendunud parimaid tooteid, mis vastavad meie klientide vajadustele, muutudes rõivasoodustuste jaemüügi segmendi domineerivaks osapooleks.

Meie eesmärk on veelgi suurendada meie kasumlikkust ja pakkuda pikas perspektiivis tugevat aktsionäride tootlust. Siinkohal lubage mul anda üleskutse meie finantsjuhile Donghao Yangile, et ta saaks arutada oma strateegiat üksikasjalikumalt ja minna üle meie tegevus- ja finantstulemustele. Donghao Yang - finantsdirektor Tänu Ericile ja tere kõigile. Lisaks tekitasime kvartali jooksul jõulise vaba rahavoo RMB6 miljardi krooni võrra, võrreldes eelneva aasta RMB2, 1 miljardiga.

Brutomarginaali ja netomarginaali positiivsed muutused tulenesid meie keskendumisest väga tulusale rõivakategooriale. Lisaks suurenes varasemate aastate jooksul rõivakategooria GMV panus, Renaissance kaubandusstrateegiad on suhteliselt kõrge tootlus, kuid mis on teiste kategooriatega võrreldes kasumlikum.

Me alustasime GMV-d selle kvartali täiendava operatiivmõõdikuna, peamiselt mitmete kaalutluste tõttu. Esiteks, võrreldes netosissetulekuga, usume, et Renaissance kaubandusstrateegiad on tööstuse võrdluseks parem metrikaas. Lisaks pakub GMV täiendavat perspektiivi, mõistes meie äritegevuse ulatust, arvestades meie tulude segmendi hiljutist arengut.

  1. Binaarsed valikud MS-heitega
  2. Volatiilsuse kasutamine Edukaks kauplejaks saamine ei ole kerge, mistõttu on vaja rohkem kui ühe aasta kogemust, et saada stabiilseid tulusid valuuta spekuleerimisest.
  3. Järeldused Krediitkaardi saamine mis tahes pangas on mõne minuti küsimus.
  4. Järeldus Võib-olla täna unistavad peaaegu kõik, et neil on minimaalsete investeeringutega stabiilne ja maksimaalne sissetulek.

Me salvestame toote tulu meie esimese partei äritegevuseks ja muudeks tuludeks meie turul Hea voi halva kauplemise voimalused. Kuna me ootame praegu muude tulude suurenemist, usume, et GMV täiendav avalikustamine võib aidata investoritel mõista meie ettevõtte ulatust järjepidevamalt. Selline hiljutine tulude segmendi areng avaldab meie avaldatud netotulude eelseisvatele kvartalitele üsna märkimisväärset mõju, mistõttu on tulevaste netosissetulekute arvu ja ajalooliste näitajate võrdlemine vähem oluline.

Seetõttu julgustame investoreid kasutama GMV-d kui täiendavat mõõdikut, et mõõta meie äritegevuse ulatust ja keskenduda ka meie tuleviku suundumustele. Pange tähele, et oleme jätkuvalt pühendunud oma põhikategooriate esimese partei mudelile, mis on Vipshopi peamine konkurentsieelis. Jätkates logistika poole, jätkame ehitamist - või jätkame oma ladustamisvõime ehitamist, lisades neljandas kvartalis umbes 86 ruutmeetrit laod. Oleme jätkuvalt keskendunud oma marginaalide stabiliseerimisele, rakendades rangeid kuuldamatuid ja parandades meie kategooriate segu.

Meie peamine pädevus seisneb meie võimes osta soovitud tooteid madala hinnaga. Jätkates meie kaubandusstrateegia elluviimist, suurendame oma kasumlikkust ja aja jooksul parandame aktsionäride tootlust. Nüüd liigume meie kvartali finantstulemuste juurde; enne kui ma alustan, tahaksin Sertifikaadi aktsiaoptsioonide tehingud, et kõik tänapäeval esitatud rahalised numbrid on renminbi summas ja kõik protsentuaalsed muutused viitavad aasta-aastastele muutustele, kui ei ole teisiti märgitud.

Peamiselt on see tingitud aktiivsete klientide koguarvu kasvust. Täitmiskulud Turunduskulud Meie tulud Mitte-GAAP-i tulud tegevusest, mis ei hõlma aktsiapõhiseid hüvitamiskulusid ja ärikogemustest tuleneva immateriaalse vara amortisatsiooni, oli RMB1, 1 miljardit eurot võrreldes eelneva aasta Renaissance kaubandusstrateegiad, 1 miljardiga. Vipshopi aktsionäride Renaissance kaubandusstrateegiad meie äritegevuse väljavaateid Need prognoosid peegeldavad meie praegust ja esialgset arvamust turu ja töötingimuste kohta, mis võivad muutuda.

Küsimused ja vastused: Operaator Tänan teid, daamid ja härrad, nüüd alustame küsimus-vastus istungil. Renaissance kaubandusstrateegiad juhised. Sinu esimene küsimus pärineb Citigroupi Alicia Yapist. Palun küsige oma küsimus.

Kuidas teenida iq võimalust ilma investeeringuteta? - Isiklik rahandus

Alicia Yap - Citigroup - analüütik Tere, Tere. Kas sa kuuled mind hästi? Hea õhtu, Eric, Donghao, Jessie, tänan oma küsimuse eest. Paar küsimust, ma arvan, Donghao, te mainisite, et GMV on nüüd tõenäoliselt parem metriline näitaja äri vaatamiseks.

Nii et lihtsalt ei tea, mis värvi võiksite meiega jagada, nagu see, kui kiiresti peaksime ootama, et GMV kasvab Ja siis oleks kasulik kogu aasta GMV värv.

Renaissance kaubandusstrateegiad 30-minutilise kauplemissusteem

Donghao Yang - finantsdirektor Ma võtan küsimuse. Olgu, Alicia tänan teid väga teie küsimuse eest. Jällegi, me ei anna juhiseid kogu aasta GMV kohta. Aga kui te vaatate meie kasumi vabastamist, siis avaldasime oma GMV aastakasvu GMV kasv Loomulikult on nende kahe mõõdiku kasvumäärade vahel lõhe, mis võib olla väga hea näitaja nende kahe numbri vahelise lõhe vahel. Operaator Aitäh. Meie järgmine küsimus on Wendy Huangi Macquarie'st.

Palun Renaissance kaubandusstrateegiad käia.

EUR-Lex Access to European Union law

Wendy Huang - Macquarie - analüütik Tänan teid, juhtkond. Nii et teie tulude suunamine viitab aeglustumisele. Ma lihtsalt ei tea, kas saate tegelikult mõõta erinevate sektorite mõju, näiteks makromajanduslikku mõju üldisele tarbimisnõudlusele, konkurentsi teiste esilekerkivate mängijatega, eriti madalama tasandi linnades, ning tulustrateegiate muutmist? Eric Ya Shen - kaasasutaja, esimees ja tegevjuht Võõrkeel Nii Wendy, me ei näe e-kaubanduse tööstusele palju negatiivset mõju makromajandusele, eriti arvestades, et meie pileti suurus ei ole paarisaja RMB vahemikus liiga kõrge.

Ja me ei näe madalama tasandi linnas täiendavat intensiivistunud konkurentsi, kuna me näeme tõesti kõige madalamat taset linna madalamas linnas ja me oleme Tier 2 ja Tier 3 linnades üsna tugevad, nii et mitte nii palju Tier 5 ja Tier 6 linn. Niisiis, kuigi Renaissance kaubandusstrateegiad näeme tulude aeglustumist - kiirendades, kuid see on peamiselt tulude kajastamise tõttu, mille tõttu mõned meie tooted suunatakse 1P-lt 3P-platvormile.

Kuidas teenida IQ Optsioonid ilma investeeringuteta?

Niisiis oleme GMV-d silmas pidades kasvutempoga endiselt rahul, eriti arvestades kasumlikkuse paranemist. Operaator Kasutaja juhised.

Renaissance kaubandusstrateegiad Londoni linna binaarsed variandid

Mul on küsimus kasutaja kasvu suundumuste kohta. Teises kvartalis ja kolmandas kvartalis mõistame kasutaja kasvu kiirenemist peamiselt Tencenti liikluse tõttu. Kuid veel üks veerand edasisest kiirendusest on meie arvates üsna saavutus, sest te olete strateegiliselt rõhutanud mõningaid standardiseeritud tootekategooriaid. Kas te saate välja selgitada, milline on selle kvartali kasutajate kasv.

Kui jätkusuutlik see on, kas on Renaissance kaubandusstrateegiad liikluskoostööd - nägime liiklusfirmat, te teete Tencentiga, JD jne. Kuidas peaksime mõtlema Eric Ya Shen - kaasasutaja, esimees ja tegevjuht Võõrkeel Alex, meie koostöö Tencentiga ja JD-ga on olnud peaaegu aasta ja need platvormid on väga kasulikud, Renaissance kaubandusstrateegiad tuua meie platvormile uusi kliente. Nii jätkame koostööd Tencenti ja JD-ga ning omandame uusi kliente, kes läbivad neid partnerikanaleid.

Nii pakume suuremaid allahindlusi, valisime paremad tooted. Teisisõnu, me olime selektiivsemad seoses platvormile pandud kaubavahetusega.

Renaissance kaubandusstrateegiad Automatiseeritud remonditoode parandamine

Hea uudis on see, et kliendid on selle muutuse suhtes väga vastuvõtlikud. Seetõttu saavutasime suure uue kliendikasvu ja pileti suuruse - esimene ostetud pilet on pigem pigem rõivakategoorias kui kosmeetikatoodete kategoorias, nagu see varem oli.

Institutsionaalsed investorid keelduvad krüptosektoriga liitumast

Ja me märkasime ka väga tugevat säilitussuunda. Nii et kõik see tõestab, et meie kaubandusstrateegia on õiges suunas. Eriti käivitasime selle platvormi, mida meie platvormidel nimetatakse kuuldamatuksmis on rohkem flash-müüki, sügavaid allahindlusi kuuldamatu on üks toode ja kuuldamatu on sündmus. Nii annavad mõlemad, väga head tulemused ja edasised sammud, jätkame tööd, et süvendada meie klientidele pakutavat kaubavahetuse võimet ja allahindlusi.

Meie järgmine küsimus on Merrill Lynchi Joyce Ju liinilt. Joyce Ju - Zero riski valikute kaubandus Lynch - analüütik Tänu juhtkonnale minu küsimuse eest.

Sooviksin saada rohkem värve meie turuprojektide algatustes. Kas Renaissance kaubandusstrateegiad võiksite oma turukeskkonna kasvatamise strateegia osas veidi rohkem välja töötada? Kuidas peaksime ennustama turu laiust? Kas meil on uusi kategooriaid või sarnaseid kaubamärke, mida me sooviksime lisada ja kuidas me peaksime mõistma nii tuleviku- kui ka brutokasumi suundumust.