Valiku strateegia, Kuidas luua strateegiat, mis loob väärtust

Oma töös olen kahjuks puutunud kokku ka olukordadega, kus strateegia on muutunud mõne juhi jaoks vahendiks, et põhjendada oma üksuse olemasolu ja seda, miks ei tohiks seniseid tegutsemise põhimõtteid muuta. EASi Stareteegia praktikumides jagab ta koolitajana oma teadmisi ekspordistrateegiast. Ärikeskkond mõjutab ettevõtte strateegilisi valikuid, strateegia koostajad üritavad keskkonna muutusi ette näha vt nt PEST prognoos ja sellest lähtudes strateegiat kujundada. Osade strateegiate viimistlemine võtab kauem aega, sest otsuse tegemiseks puuduvad andmed või strateegilised valikud on poolikud. Sama moodi käituvad ka enamus organisatsioone. Kuid aga sõda jäi pikaks ning muutus positsioonisõjaks.

Porter Michael Porter jaotab ettevõtte üldstrateegia 3 gruppi: Kulude juhtimise strateegia— ettevõtte konkurentsieeliseks on madalad kulud.

OptionXpress Broker

Kasumlikkuse suurendamine toimub ka läbi kulude alandamise või hindade korrigeerimise. Selle saavutamiseks on oluline tõhusate tehnoloogiliste lahenduste kasutamine, efektiivselt toimiv tarneahel või odavate ressursside raha, tooraine, tööjõud kasutamine. Kulude juhtimise strateegia oluliseks miinuseks on sarnaste võimaluste kättesaadavus kõigile ettevõtetele ja selle strateegia kopeerimise lihtsus.

Kaubandussusteemid Stellaris

Praktikas võib ettevõte alustades, kui puuduvad nii kõrged püsikulud kui ka investeeringuvajadused, valida madalate kulude strateegia, kuid hiljem võib see muutuda. See on ühtlasi ka hetk, mil ettevõte on valiku eest kas tegutseda edasi või lõpetada tegevus. Eristumisstrateegia— ettevõtte konkurentsieeliseks on toote või teenuse unikaalsus, mis eritab ettevõtet konkurentidest.

Valikud uletavad

Eristuda on võimalik näiteks disaini, brändi, tehnoloogia, kvaliteedi, klienditeeninduse, toote omaduste, garantii, lisateenuste või kättesaadavuse kaudu. Strateegia eelisteks on potentsiaal suurema Valiku strateegia saavutamiseks läbi klientide lojaalsuse, madala hinnatundlikkuse ja madalate müügi- ja turunduskulude. Eristumisstrateegia eeliseks on oma klientide vajaduste ja ootuste Valiku strateegia tundmine.

MIGLIORI TRADING SYSTEM Automaatne

Fokuseeritud strateegia võib väljenduda nii madalate kulude kui ka eristumisstrateegiana. Keskendumist kitsale segmendile võimaldab vähendada äririske läbi madalate kulude kui ka lojaalsete kliendisuhete, pakkudes neile täpselt seda mida nad vajavad.

Maarake Exchange Trading System

Ettevõttel on võimalik välisturgudele siseneda läbi niśituru, maandades nii ettevõtte kasvamisega ja uute turgudele sisenemisega seotud riske.

Keskele kinni jäädes peab ettevõte arvestama madala kasumlikkusega ja ärimahtudega, kuna kliente ei ole piisavalt ja puuduvad ressursid et ehitada üles organisatsioonikultuuri mis toetaks näiteks eristumisstrateegia elluviimise motiveeritud meeskond, klienditeenindus, tootearendus.

Videod aktsiate valikutehingute jaoks